Sleutelhanger 2 Witte Holland Klompjes

Onze Holland klomp sleutelhangers gaan de hele wereld over want ze zijn heel erg populair. We hebben ze in allerlei verschillende kleuren, deze zijn in het wit. De klompjes aan de sleutelhanger zijn gemaakt van hout en 4 cm in lengte.
SKU
34323
€ 1,49
  • Koop 12 voor € 1,45 en bespaar 3%
  • Koop 60 voor € 1,35 en bespaar 9%
  • Koop 120 voor € 1,25 en bespaar 16%
  • Koop 240 voor € 1,10 en bespaar 26%
Op voorraad
Op werkdagen voor 14:00 besteld, nog dezelfde dag verzonden
Kleine bestelling? Dan kan dit product misschien voordelig per brievenbuspakket verstuurd worden
Verzendingen naar bestemmingen buiten de EU zijn BTW vrij
30 dagen retourgarantie
Alle prijzen zijn inc. BTW
Onze Holland klomp sleutelhangers gaan de hele wereld over want ze zijn heel erg populair. We hebben ze in allerlei verschillende kleuren, deze zijn in het wit. De klompjes aan de sleutelhanger zijn gemaakt van hout en 4 cm in lengte. Op elk klompje staat een typisch Zaanse molen afgebeeld, en een patroon van tulpen met aan de achterrand van het klompje de tekst "Holland". Wilt u grote hoeveelheden van deze leuke sleutelhanger set met klompje afnemen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op en wij laten u weten hoe we uw bestelling zo snel mogelijk kunnen leveren.
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Onze producten worden veilig ingepakt en wereldwijd bezorgd via PostNL. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een mail met track & trace code. Zo kunt u makkelijk bijhouden wanneer uw pakket wordt bezorgd.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat het pakket onderweg is. In deze mail vind u het tracking nummer waarmee je het pakket kunt volgen en precies kan zien wanneer het wordt geleverd.
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Wij versturen bijna alle bestellingen in één keer. Mocht u producten met een levertijd tot 3 werkdagen besteld hebben dan verzenden we uw pakket zo snel als alles in huis is.
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Ja! In het bestelproces kunt u een alternatief bezorgadres invoeren door het hokje ‘verzenden naar een ander adres’ aan te vinken in de laatste stap van het bestelproces. Hier kunt u de adresgegevens van de gelukkige ontvanger invullen. De verzendkosten worden, indien nodig, automatisch aangepast.
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Zodra we uw bestelling hebben ontvangen, gaan we gelijk aan de slag om deze zo snel mogelijk te bezorgen. Wanneer de bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat het pakket onderweg is. In deze mail vindt u het tracking nummer waarmee u het pakket kunt volgen. U kunt dan precies zien wanneer het pakket geleverd wordt.
Wat zijn de verzendkosten?

Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.

Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.

Versturen jullie ook wereldwijd?

Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.

Moet ik retourkosten betalen?
U betaalt alleen de verzendkosten voor het retoursturen van het pakket. Als u een product terugstuurt, omdat er onverhoopt iets mis mee is, zijn de verzendkosten voor de retourzending natuurlijk voor De Holland Winkel. Laat het altijd even weten (het liefst via de e-mail: info@hollandwinkel.nl als u iets aan ons terugstuurt).
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Wanneer het product door ons goed retour is ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee de aankoop is gedaan. Het bedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket teruggestort.
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Als u een product terugstuurt, omdat er onverhoopt iets mis mee is, zijn de verzendkosten voor de retourzending natuurlijk voor De Holland Winkel. In alle andere gevallen betaalt u de retourkosten voor het pakket. Pakketten die onvoldoende gefrankeerd zijn of zonder retournummer worden afgegeven kunnen we niet accepteren.
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Oh nee, wat vervelend! We doen ons best om al onze producten veilig aan te laten komen. Mocht dit toch niet gelukt zijn, stuur dan een mail naar info@hollandwinkel.nl met uw gegevens, ordernummer en foto’s van het product en de verpakking. Wij zorgen er dan voor dat u kosteloos en zo snel mogelijk een nieuw product krijgt.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Onze excuses! Dit gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur een mail naar info@hollandwinkel.nl met uw gegevens en het ordernummer en wij zorgen ervoor dat de juiste producten zo snel mogelijk uw kant opkomen.
Waar kan ik een klacht indienen?

Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!

Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.

Klantenservice
Bij de Holland Winkel kunt u de leukste souvenirs kopen ! Vraag, opmerking of heeft u speciale wensen ? Bel of schrijf ons gerust! We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09:00 & 17:00

Tel: 0299-406060
E-mail: info@hollandwinkel.nl