Brillendoekje "Delfts Blauwe Tulp"
Dit Delfts Blauwe Tulpen Brillendoekje is een mooi en praktisch accessoire om je brillen, beeldschermen, cd's, dvd's, lenzen en sieraden sprankelend schoon te houden. Met een afmeting van 15 x 15 cm heeft deze microvezeldoek het perfecte formaat om in je handtas of broekzak te stoppen voor onderweg.
Het Delfts Blauwe Tulpen Lensdoekje is herbruikbaar en kan meerdere keren gewassen en hergebruikt worden, waardoor het een waardevol en langdurig schoonmaakmiddel blijft.
Dit Delfts Blauwe Tulpen Brillendoekje is een mooi en praktisch accessoire om je brillen, beeldschermen, cd's, dvd's, lenzen en sieraden sprankelend schoon te houden. Met een afmeting van 15 x 15 cm heeft deze microvezeldoek het perfecte formaat om in je handtas of broekzak te stoppen voor onderweg.
Met een prachtig Delfts blauw tulpdesign voegt dit brillendoekje een vleugje elegantie en verfijning toe aan je schoonmaakroutine. Het hoogwaardige microvezelmateriaal verwijdert voorzichtig vingerafdrukken, vuil en vlekken van delicate oppervlakken zonder krassen of strepen achter te laten.
Het Delfts Blauwe Tulpen Lensdoekje is herbruikbaar en kan meerdere keren gewassen en hergebruikt worden, waardoor het een waardevol en langdurig schoonmaakmiddel blijft.
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.